La dona invisible que vesteix de lila

La meva foto
Viena, Austria
No sé si va ser el dia que vaig veure representada "Carta a una desconeguda", d'Stephan Zweig al teatre Borràs de Barcelona o si potser va ser la meva estada a Viena el setembre de 2009. El cert és que la decisió de venir a la capital austríaca respon a motius purament filosòfics i d'impuls vital. O potser no, potser només busco i busco, sense saber ben bé què. I tinc ganes de compartir tot el que em passi pel cap amb vosaltres. Espero que tingueu paciència i que em visiteu moltes vegades.

14 de març 2010

Els enamorats

La Renata i en Michael estan enamorats. En Michael pensa que la Renata és molt intel·ligent. És una noia eixerida i espavilada, i molt simpàtica. Se sent com en un núvol quan és amb ella. Però malgrat això, ell pensa que no és prou bo per a ella i, per tant, pensa que ella pensa que ell és un babau.
La Renata pensa que ell és un home sensible, amable i educat. Li agrada, però pensa que ell creu que ella és extremadament avorrida. Per això tots dos estan molt nerviosos i seriosos quan es troben. Al final dels seus encontres, tots dos se senten frustrats i cansats.
La Renata duu avui un vestit vermell que li escau molt bé. Se sent atractiva i pensa que avui és el dia de declarar el que sent per en Michael. Se la podia veure de lluny, de color vermell enmig de la neu blanca. La nit era extremadament freda, gelada, però els seus sentiments eren de ferro ardent. Tots dos marxen cap a casa. Tots dos pensen que es quedaran sols, mentre pensen que l'altre pensa...