La dona invisible que vesteix de lila

La meva foto
Viena, Austria
No sé si va ser el dia que vaig veure representada "Carta a una desconeguda", d'Stephan Zweig al teatre Borràs de Barcelona o si potser va ser la meva estada a Viena el setembre de 2009. El cert és que la decisió de venir a la capital austríaca respon a motius purament filosòfics i d'impuls vital. O potser no, potser només busco i busco, sense saber ben bé què. I tinc ganes de compartir tot el que em passi pel cap amb vosaltres. Espero que tingueu paciència i que em visiteu moltes vegades.

12 de juny 2010

No somos ilegales, somos hijos del barrio


quan entro en cotxe al meu barri venint del centre de Terrassa, em trobo sempre al pas aquesta pintada:

No somos ilegales
somos hijos del barrio


Tenia intenció d'escriure una entrada que parlés de l'impacte sorollós de Barcelona en contrast amb la pau (aparent) de Viena. Havia acumulat totes les sensacions d'aquests dies en què he trepitjat per primera vegada "la tierra donde nasí" des que vaig marxar. Però aleshores recordo que sempre que passo per davant d'aquesta pintada, penso que haig d'escriure'n alguna cosa i ara se m'acut que pot ser un punt de trobada entre les dues ciutats (o entre aquest tros de barri i tots els barris del món).

Per a tots i totes els/les "il·legals", a seguir lluitant encara que la llei acabi guanyant!

Escoltant: I fought the law-The Clash

1 comentari:

tchai ladoo ha dit...

Ostres! No puc deixar d'imaginar qui haurà escrit això i en quina situació es trobaria.